Tema vecka

Hejsan bloggen min! Haha. Min dag har varit riktigt seg om jag ska vara helt ärlig. även om jag la mig ovanligt tidigt igår så var jag som tröttast idag om man jämför med de dagar jag lägger mig sent. Just nu har vi projekt vecka på min skola, temat är crossroads. Det handar om vilka olika vägar man kan välja, och vad man vill bli efter gymnasiet osv. Helt okej tema faktiskt, inget som känns jobbigt och tråkigt. Men denna vecka har inte vart sådär super bra, vet inte varför men vart trött och skolan har inte känts rolig, vilket den faktiskt brukar göra. Eller inte plugga men träffa folk, ni fattar. Det var allt jag hade att säga, men ni får ha det så bra! Om ni gillar bloggen lägg gärna till den i bloglovin. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0