Påväg hem till mig!

Mamma beställde hem denna snygga klänningen igår till mig och en till min syster. Jag har den även i puder rosa, men snart också i svart. Jag har faktiskt använt min puder rosa väldigt mycket i sommar, så jag tror den svarta kommer användas mycket den också. Passar mer med svart nu när hösten snart är här. Ska även ta med mig den till Turkiet när jag ska dit om 10 dagar. Härligt att kunna gå barbent en vecka. Visst är klänningen snygg? Den kommer från H&M och kostar 299 kronor för den som undrar. Nu ska jag fortsätta lyssna på lektionen, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jennie

superfin!

2009-09-18 @ 11:39:39
URL: http://jennietheresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0