Idol 2009

Hur många såg Idol nyss? Eller rättare sagt hur många såg inte Idol ikväll? Jag tycker de var en hel del bra bidrag faktiskt! Jag längtar tills i morgon då kommer de vara i Göteborg. Jag känner några som var där i somras när dem sökte idol deltagare, så ska bli kul att kolla i fall man ser dem. Ni kanske har läst min lilla presentation i vänster hörn, där det står att jag älskar att sjunga. Så varför sökte inte jag? Jo jag hade funderat på det, men sen fick min hund valpar så var tvungen stanna hemma. Sen har jag scen skräck så vet inte om de hade blivit av ändå. Fast jag brukar ju ge mig fan på saker jag vill klara av, så de hade väl gått. Jaja får väl se i framtiden, dock känns inte Idol som något riktigt för mig. Men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0