Grattis Mamma!

Hejsan!
Idag fyller min mamma, men stackarn får  jobba på sin födelsedag. Från 7.00 - 15.00, så under dagen har vi passat på att städa hela huset, köpa blommor och hämta smörgåstårta från ett bageri. Så när hon kommer hem lär hon bli riktigt glad, för hon hatar att städa och hon klagar jämt att vi inte hjälper till att städa när vi ska ha gäster. Men nu så. Det blir tyvärr inget stort släktkalas, mamma kände inte för det. Sen min pappa fyller år om två dagar så vi lär fira han idag också med släkten. Det blir mormor, morfar, farmor och farfar. Men det blir mysigt även om vi inte är så många! Smörgåstårta är dock inget jag brukar äta så får se vad det blir till mig. Jordgubbstårta blir det i alla fall till efterrätt, har aldrig vart förtjust i tårta direkt heller. Vad bortskämd jag låter haha. Men brukar faktiskt må dåligt efter jag ätit tårta. Fast jag gillar chokladtårta, ingen grädde och sylt där. Så kanske de är de som jag alltid känner mig spyfärdig och illamående av. Jag visar bild sen på de jag ska ha på mig. Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: ja, verkligen! love it!

2009-09-05 @ 15:09:04
URL: http://sufiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0