Fästing

Hej igen!
Imorse efter jag skrivit inlägget nedan så gjorde jag mig iordning och sedan tog jag en promenad med min hund. När jag var ute kände jag att jag hade något på ryggen som gjorde ont, trodde först det var en sönder riven finne. Men den kändes så himla stor, när jag kom in kollade jag mig i spegeln och såg bara det var något mörkt. Tänkte fortfarande att det var en finne. Men så bad jag pappa att kolla, en big mama fästing var det!!! Jag gillar verkligen inte småkryp/fästingar osv. Min pappa försökte ta ut den med pincett men huvudet sitter fortfarande kvar, usch! Ska försöka få ut den så snart som möjligt, men just nu blöder såret. Nog om det haha. Jag var faktiskt i Kungälv centrum (ett tråkigt centrum utanför göteborg) idag med mamma, hittade inget. Men mamma köpte lite inrednings grejer. Nu ropar mamma att jag måste ut med hunden. Hoppas ni får en fortsatt bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0