17 dagar kvar

Hej bloggen!
Inte vart den bästa på att uppdatera, nej jag vet. Men man ska verkligen inte blogga när man inte har någon lust, jag har gjort de många gånger på min förra blogg. Jag har fan så svårt med att bestämma mig vilken blogg jag ska blogga på. Jag vill ha kvar Storamodegarderoben för att jag är nöjd med namnet, har runt 80 besökare om dagen och de som får mig mest vilja fortsätta blogga är att jag har hållt på så länge. 3,5 år. De är riktigt lång tid, faktiskt jävligt stolt att jag bloggat så länge, att man kan säga jag har bloggat långt innan folk började tjäna pengar osv. Men sen Kezdes, är så himla nöjd med namnet. De passar in och denna bloggen känns mer personlig! Jaja får fundera på det. Men kommer ha kvar båda bloggarna tills jag vet hur jag ska göra.
Idag är det bara 17 dagar kvar tills vi åker till Turkiet, jag l-ä-n-g-t-a-r så himla mycket! Ska bli underbart att få ligga på stranden och sola, få färg! Att få bada, att känna värme. Jag mår bäst i värmen, det bara är så. Man är mycket gladare och känner sig mycket snyggare då. Kan ju bero på att man är brun då. Sen att få shoppa massa väskor, armband, skor, kläder. Hoppas i alla fall på att hitta massa snyggt. Äta god mat också, ska bli jätte kul testa på deras mat. Älskar utländsk mat! Men sen kommer man inte bara äta turkisk mat såklart, blir säkert pommes och sånt också. Hoppas ni har haft en bra kväll! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: my

ja precis det är ju så.

2009-09-11 @ 09:12:46
URL: http://gustafssonmy.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt att få åka utomlands :)

2009-09-11 @ 09:30:09
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: sassa en ung 2 barns mamma med panikångest som skriver om allt möjligt=)

hej hej , jag har med såna dagar jag bara vill skita i bloggen.



Kram

2009-09-11 @ 10:32:41
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0