090902

Hej bloggen!
Nu har vi varit och bokat resan. Finally! Vi åker den 27:e september, ska verkligen bli underbart att resa på hösten. Har aldrig gjort det tidigare. Jag har flugit en gång innan men då var det med min klass till Barcelona (klassresa), så detta blir första gången jag flyger. Min syster har aldrig flugit innan så hon är nervös haha. Mina föräldrar har flugit innan, men mamma är jätte rädd för att flyga därför har vi aldrig åkt flygplan när vi rest genom åren. Dock har vi aldrig varit i något sånt sola-bada-shoppa land förut, brukar mest bli Ungern alltså som vi har släkt där. Sen bara i land närheten av Ungern. Så det ska bli härligt att bada,sola, shoppa osv. Nog om resan. Idag har jag varit ledig från skolan, på min skola är man alltid ledig på onsdagar. Nästan alltid i alla fall, tror det är åtta onsdagar på ett år man behöver gå, men de är ju inte alls mycket. Inte hänt speciellt mycket mer idag faktiskt, så ska inte fortsätta skriva. Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0